Vă mulţumim că aţi ales staţia nostră de deservire  tehnică  pentru efectuarea lucrărilor de reparaţie.  Respectarea condiţiilor de  mai jos vor permite prestarea eficientă şi  calitativă a serviciilor.
-  Recepţionarea automobilelor în service:  
 - Planificaţi momentul vizitei cu recepţionistul staţiei de deservire tehnică online, la telefon sau nemijlocit la recepţie.
 - În timpul planificării vizitei menţionaţi toate defecţiunile şi condiţiile în care se manifestă;
 - Primirea  automobilului în service se efectuează de către recepţionist   prin formarea unei cereri de reparaţie în care sînt menţionate   defecţiunile reclamate.  Automobilul este luat în lucru doar cu   paşaportul tehnic al automobilului (talonul).
 - În momentul  recepţionări automobilului în cererea de reparaţie se  notează  deteriorările vizuale ale caroseriei (zgîrîituri, deformări,  etc.) şi  dotările (prezenţa roţii de rezervă, casetofon, trusă medicală,  etc.)
 - Aflarea clientului în zona de reparaţie este înterzisă.
 - În  cazul reclamaţiilor ce se referă la funcţionarea suspensiei,   recepţionistul efectuează un test-drive împreună cu posesorul   automobilului.
 
-  Documente necesare pentru service:  
- Persoanele fizice: paşaportul tehnic (talonul), cererea de reparaţie semnată.
 - Persoane  juridice: paşaportul tehnic (talonul), delegaţia pentru  primirea  serviciilor de reparaţie (necesară în momentul emiterii  facturii),  cererea de reparaţie semnată, documentul ce atestă efectuarea  plăţii  (dacă este necesar).
 
 -  Achitarea serviciilor: 
- Persoanele fizice achită serviciile în numerar sau prin card bancar la ghişeu la sfîrşitul lucrărilor de reparaţie.
 - Persoanele juridice achită serviciile în numerar sau prin transfer, în conformitate cu nota de plată emisă.
 - Comenzile individuale de piese de schimb sau accesorii se achită 100% în momentul formării comenzii.
 - Preţul serviciilor se calculează conform normelor stabilite de uzina producătoare pe fiecare operaţie în parte.
 
 -  Eliberarea automobilului din reparaţie: 
- Eliberarea  automobilului din service se efectuează doar după  achitarea integrală a  serviciilor (cu excepţia persoanelor juridice ce  au contracte de  deservire cu condiţii preferenţiale).
 - Reprezentantului presoanei juridice automobilul este predat numai dacă prezintă delegaţia sau ştampila întreprinderi.
 - La  finele reparaţiei clientul primeşte actul de efectuare a  reparaţiei în  care sînt stipulate operaţiile efectuate şi piesele  înlocuite. În  cazul persoanei juridice se mai eliberează şi factura  fiscală. La  cererea clientului, recepţionistul este obligat să dea  explicaţii  referitoare la reperaţia îndeplinită.
 - Toate piesele înlocuite sînt predate clientului (cu excepţia reparaţiilor în garanţie).
 
 -  Reclamaţii şi condiţii de garanţie: 
- Automobilele noi beneficiază de garanţie conform contractului de vînzare-cumpărare.
 - Serviciile achitate de client beneficiază de o garanţie de 6 luni.
 - La piesele supuse uzurii normale în timpul exploatării nu se acordă garanţie.
 - Nu se acordă garanţie dacă piesele montate au fost furnizate de client.
 - Nu  se acordă garanţie la piesele şi materialele ce se înlocuiesc la   deservirea tehnică planificată, şi la operaţiile de diagnosticare şi   reglaj.
 - Garanţia la pisele înlocuire în perioada de garanţie expiră odată cu termenul de garanţie a automobilului.
 - Lucrările de diagnosticare ce au confirmat faptul reclamaţiei nefondate urmează a fi achutate de client.
 - Recepţionarea  automobilelor cu reclamaţii în garanţie se efectuează  în conformitate  cu regulile standard de reparaţie şi deservire.
 
 
 Reparaţia caroseriei după accident / reparaţia în baza asigurării: În cazul accidentelor rutiere, ţine-ţi minte:Anunţaţi compania de asigurări în termenii stipulaţi de contractul CASCO despre producerea cazului asigurat;
- vizitaţi  oficiul companiei de asigurare pentru înregistrarea  documentală a  cazului asigurat şi obţinerea îndreptării la constatarea  daunei în  cadrul staţiei autorizate de reparaţie;
 - în lipsa documentelor  necesare, compania de asigurări poate limita  suma compensată sau refuza  în totalitate despăgubirea (conform  contractului).
 
•  Momentul recepţionării automobilului în servis trebuie planificat  cu  reprezentantul staţiei de deservire tehnică. Reprezentantul companiei   de asigurări trebuie anunţat despre ziua şi ora efectuării constatării   pagubei materiale.
 • Recepţionarea automobilului în servis pentru  constatarea daunei se  efectuează în prezenţa expertului companiei de  asigurări, cu excepţia  cazului cand posesorul automobilului prezintă o  îndreptare de la  compania de asigurări ce confirmă acordul achitării  serviciilor de  constatare.• În cazul cand posesorul  automobilului nu are îndreptare de la  compania de asigurări, serviciile  de constatare a pagubei se achită în  modul următor:
- 0,5% din suma preventivă a pagube ce include costul pieselor şi manoperei;
 - operaţiile de demontare-montare necesare pentru efectuarea constatării.
 
- După efectuarea constatării posesorul este obligat să evacueze automobilul de pe teritoriul staţiei de deservire tehnică.
 - Automobilul deteriorat poate fi luat sub pază pe teritoriul staţiei de deservire tehnică numai cu acordul administraţiei.
 - Costul parcării unui automobil ce nu a fost primit în lucru este de – 50 lei pe zi.
 - Termenul de eliberare a contului estimativ de reparaţie constituie 2 zile lucrătoare.
 - Rezultatele constatării se expediază prin fax companiei de asigurări. La cerere  psesorului automobilului poate obţine o copie. 
 - În  reparaţie automobilul este primit doar după achitarea integrală a   serviciilor. Termenul de reparaţie depinde de disponibilitatea pieselor   la depozit şi de complexitatea operaţiilor de reparaţie.
 - Reparaţia  achitată de compania de asigurări se efectuează conform  contului de  reparaţie achitat iar comandatarul reparaţiei se socoate  compania de  asigurări.
 - Toate reclamaţiile privitor la înlocuirea sau  recondiţionarea  pieselor de caroserie, termenii de achitare a  reparaţiei sînt în  competenţa posesorului şi companiei de asigurări.  Aceste relaţii sînt  stipulate în contractul de asigurare şi nu poate fi  influenţat de către  reparator.
 - Operaţiile ce nu au fost  acceptate de către compania de asigurări  pot fi executate concomitent  sau ulterior dacă sînt achitate de către  posesor. În acest caz la  finele reparaţiei se eliberează o factură  separată pe aceste lucrări.
 - Eliberarea  automobilului din reparaţie se efectuează doar după  achitarea  integrală a reparaţiei şi semnarea tuturor documentelor  adiacente de  către reprezentantul companiei de asigurări (cu excepţia  persoanelor  juridice cu care sînt semnate contracte preferenţiale).