mașini electro pop franceze

RENAULT

"A inventa viitorul înseamnă a construi pe 127 de ani de progres. Considerăm mașina o soluție de mobilitate sustenabilă, inteligentă și conectată. Creăm mașini cu care poți trăi cu adevărat, în ton cu timpul lor și cu așteptările tuturor."


Fabrice Cambolive 
CEO Renault     

la marque Renault
creator de mașini pentru trai
De peste 127 de ani, Renault creează vehicule avangardiste și pune inovația în slujba așteptărilor dumneavoastră. Design, confort, tehnologie, siguranță: vehiculele noastre trăiesc și evoluează odată cu dumneavoastră. Fiecare Renault este o experiență de trăit.

cea mai bine vândută marcă franceză de mașini din lume*             
n° 1      

prezență internațională            
+ 120 countries  

*In 2024, the Renault brand sold 1,577,351 vehicles (PC + LCV). Internal source Renault 2025.


la marque Renault
technology at the service of experience
Sistem multimedia openR link cu Google integrat¹, acoperiș panoramic opac din sticlă solarbay®², program „Human First”³: fiecare inovație asigură confort, protecție și plăcerea de a conduce. Viziunea noastră: tehnologia în slujba oamenilor.   

brevete active*          
+ 12 000      

 

*Grupul Renault nu a încetat niciodată să inoveze și se mândrește acum cu peste 12.000 de brevete active care constituie capitalul intelectual al companiei. Sursă internă: Renault 2024.


E-Tech, în avangarda electrificării
Pionier al vehiculelor electrice în Europa, Renault aplică tehnologia E-Tech la întreaga sa gamă de vehicule: 100% electrice, hibride complete cu încărcare automată și hiperhibride plug-in. Cu Renault, electrificarea este un progres accesibil tuturor.

vehicule electrificate vândute în Europa în 2024*            
din 2      

vânzările de vehicule hibride în Europa în 2024**            
n° 2 

*Vehiculele electrificate ale mărcii Renault au reprezentat 49% din vânzările sale în Europa în 2024. Sursă internă: Renault 2025.

**Marca Renault s-a clasat pe locul 2 pe piața europeană a vehiculelor hibride în 2024. Sursă internă: Renault 2025.


la marque Renault
angajament sustenabil⁴
Renault se angajează în mai multe moduri: reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră⁵, a materialelor reciclate⁶, a materialelor reciclabile⁷ și a unei a doua vieți prin fabrica sa europeană dedicată economiei circulare: Refactory.  

rată minimă de reciclare pentru vehiculele noastre*             
85%      

Obiectiv pentru 2030 privind materialele reciclate sau materialele provenite din economia circulară⁶ în vehiculele noastre**              
33% 

*Vehicule reciclabile în proporție de cel puțin 85% în conformitate cu Directiva 2005/64, cunoscută sub numele de Directiva 3R.  

**Ca medie ponderată a volumelor de producție, inclusiv materialele reciclate în conformitate cu ISO 14021 și resturile de producție sau deșeurile reîncorporate în procesele de fabricație la un amplasament industrial.            


la marque Renault
cultura pop electro
O icoană franceză de peste 127 de ani, Renault cultivă legăturile cu dumneavoastră prin parteneriate solide, evenimente populare și proiecte culturale de amploare. Fiecare inițiativă este o oportunitate pentru noi de a ne întâlni și de a ne împărtăși pasiunea. 


descoperă și

¹Sistemul multimedia openR link se adaptează profilului tău de condus cu ajutorul funcțiilor, serviciilor și aplicațiilor. 

OpenR Link cu Google integrat vă oferă acces la itinerarii și aplicații personalizate, pentru o experiență de condus adaptată nevoilor dumneavoastră.

openR link include Google Maps pentru navigare în timp real, Google Assistant pentru funcții controlate vocal și Google Play pentru aplicații integrate.

Google, Google Play, Google Maps, Waze și alte mărci sunt mărci comerciale ale Google LLC

²Opțional în funcție de versiune.

Programul „Human first”, lansat de Renault în 2023, va prezenta publicului larg toate inițiativele de siguranță ale mărcii și va poziționa Renault ca o marcă tehnologică și umană.

Marca Renault este integrată la nivel global în cadrul Grupului Renault, care are o politică de dezvoltare durabilă bazată pe 3 piloni: de mediu, societal și social. Sursă internă de sustenabilitate - Grupul Renault

5Grupul Renault se angajează să reducă emisiile de gaze cu efect de seră provenite din achizițiile de materiale și componente și din utilizarea vehiculelor cu 27% între 2019 și 2030, precum și emisiile directe și indirecte provenite de la sediile Grupului cu 62%.

633%de materiale din economia circulară în vehiculele noastre până în 2030, ca medie ponderată a volumelor de producție, inclusiv materialele reciclate în conformitate cu ISO 14021 și resturile de producție sau deșeurile reîncorporate în procesele de fabricație dintr-un amplasament industrial.

7Vehicule care sunt reciclabile în proporție de cel puțin 85% în conformitate cu Directiva 2005/64, cunoscută sub numele de Directiva 3R.